Wednesday, August 31, 2011

Busy weekend

Kansas: 17:55
Norge: 00:55

Hei! Jeg har ikke hatt tid til å blogge i det siste, fordi det har vært så utrolig travelt hver dag. Så det er jo og en ganske dum ting, fordi jeg orker jo ikke å blogge om alt nå hehe. Edit: det ble et ganske langt innlegg likevell heheh, så ikke klag på at jeg blogger sjeldent nå hvertfall

På fredag hadde jeg som sagt fri fra skolen, fordi James gikk på skolen for meg. Så det var veldig gøy! Senere hadde vi et Exchange meeting, sammen med de andre studentene som har samme områderepresentant som meg. Eller min områderepresentant har kun meg som student. Fordi vertsmor er områderepresentant, og ville hoste meg, og måtte dermed finne en annen person som kunne være områderepresentant. Min områderepresentant har vært det før, så hun vet hva hun gjør, men har kun meg dette året. Pluss at hun hoster en student fra Pakistan!

f.v. Anika (Tyskland), Iris (Taiwan), Léa (Frankrike), Nouma (Pakistan) Random, Caroline (Tyskland)
foran: Vertsmor/områderepresentant

Anika, Iris, Léa, Nouma, meg og Caroline

På lørdag drog vi til the zoo. Dyreparken hadde 40 års jubileum, så det var gratis for alle, og de 3000 første fikk gratis cupcake. Dyreparken de har her i Wichita er en av topp 10 beste i landet eller verden.


 Rebekkah

 Kyle

Jeg møtte på et par slektninger av Karolin, så jeg gav dem litt mat, siden de så ganske sultne ut.



Pingviner



 Stephanie og Claire mater giraffen

Koser litt med giraffen. Nettop ferdig med å mate den

Gorillaa

Disse husker jeg ikke hva heter...

Senere på lørdag så vi film og spiste Ben&Jerry is til 15 kroner :)

På Søndag stod vi som vanlig tidlig opp og drog til kirka. Etterpå drog jeg, Rebekkah og Amy Jo for å gå på skøyter :) Det var utrolig kult å kunne gå på skøyter når det er over 40 grader utenfor! Jeg tok med meg kameraet mitt, men orket ikke å dra det inn i skøytehallen, fordi det er så stort, så jeg låste det inn i stedet. Søndag var en travel dag, fordi rett etterpå drog vi og badet i bassenget og rett over til Cameron på movie night. Hver søndag har de movie night der borte, med masse folk. Og etterpå måtte jeg hjem og gjøre masse lekser heheh... Jeg må fortelle dere hjemme at jeg har vært veldig flink her til nå i usa, fordi jeg har bare sovnet en gang mens vi har sett film til nå. Det var på movie night, og jeg var veldig trøtt, og vi så Inception, som jeg allerede har sett 2 ganger før. Dessuten har jeg aldri fått med meg slutten fordi jeg har sovnet hver eneste gang. Også sovna jeg en gang vi så på tv, men det var ingen film, så det telles ikke. heheh.

I går var også en travel dag. Etter skolen kom vertsmor inn til meg og sa: You wanna go shopping? Og jeg bare: yeeahh. Så vi drog på shopping. Stephanie drog bort til en plass hvor barna kan leke en liten stund mens jeg gikk på Forever 21. Der møtte jeg Léa og Cameron, som er vertssøsteren. Navnet Cameron er både jente og guttenavn, så jeg kjenner både en gutt og en jente som heter det hvis noen lurte. Jeg gikk litt rundt med dem siden vi egentlig måtte hjem tidlig fordi familien har bibelgruppe hjemme hver mandag, noe jeg ikke trenger å være med på. Så jeg ble med Léa og Cameron hjem etterpå, så det var veldig gøy :)

Vi har to store shoppingsentere her i Wichita, og begge er ganske store tror jeg. Jeg har bare vært i en del av det ene. Her har de alle store butikker som Forever 21, Victorias Secret, Hollister, American Eagle, Wet Seal, Charlotte Russe osv... Så Wichita har gode shoppingmuligheter :)

No comments: