Thursday, February 10, 2011

Sport i USA

Jeg tror det er ganske vanskelig å forestille seg hvor dårlig jeg er i sport, og hvor svak og ukordinert jeg er.  Flere i mitt tilfelle klarer seg på volleyballbanen, men dette er en av sportene jeg er verst i, og jeg har til og med fått dette konstatert dette av mennesker jeg nesten ikke kjenner. Jeg trekker meg heller litt tilbake når ballen kommer, og blir alltid kjempeglad de ytterst få gangene ballen går over nettet etter å ha dabbet borti meg, selv om jeg har drakten Misy May-Trenor har svettet i. Flere som har planer om å være frivillig eller besøke sandvolleyturneringen i Stavanger i sommer? Kom! det er kjæmpegøy, og du får gratis drakter, mat, klær, is og venner.


På grunn av vår lite kreative gymlærer på ungdomsskolen spilte vi veeldig mye innebandy i gymtimene, noe som gjør at jeg synes innebandy er helt ok. Tror ikke jeg er noe særlig flink, men her er jeg ok. Er innebandy en sport i USA?


Jeg har funnet ut at jeg nesten MÅ bli med på en sport i USA, fordi
1. Jeg kommer til å bli feit hvis ikke av all maten
2. Jeg kommer meg ikke ut på joggetur uten tvang
3. High school spirit
4. får lettere nye, bedre venner
5. det virker utrolig gøy å være en del av ett team

Tenker å kanskje bli med på slalomteam eller no hvis jeg bor i nord, og skolen tilbyr slalom, eller finnes det andre sporter for oss hjelpesløse stakkars svake, eventyrlystne jenter?

Bilde fra ramerica.blogg.no som bor i Oregon og går på slalom.


11 comments:

mina said...

Push ups-tema høhøhøhø

Martine said...

"og du får gratis drakter, mat, klær, is og venner."

Gratis venner, e dette någe nytt for deg Lene? :)

Lene said...

Ja, har snart ikkje råd te venner lengre. Derfor eg like sandvolleyen så godt :D
Og du tigge itte mat heile veien Martine, så eg e snart heilt blakk fordi du e feit....

Åsta Mari said...

Sv: Internatskule er utruleg gøy! Russen finn på veldig mykje forskjellig for å samle inn pengar, og me har og hatt slik "OD-dag" kor me samla inn 400 kr. Eg vaska berre litt heima, haha :)

Trur eg må vere med på noko sport eg og! Har tenkt litt på baseball, basketball, svømming eller track and fields eller ka det heite :)

liselotte said...

ååh, tror jeg har funnet sjelevennen min!

Jeg VAR sykt sportslig av meg for 3 år siden (!!), nå... liker jeg å ligge STILLE. livredd baller, kondis på det verste, klarer ikke heve baller, and so on... haha.

Natalie said...

Jeg er på utveksling nå, jeg er utrolig fornøyd. Du bør glede deg utrolig mye! :D
Jeg kjører en spørsmålsrunde på bloggen min nå, hvis det er noe du lurer på ang. utveksling. Jeg vet jeg hadde maaange spørsmål før jeg dro så hvis du lurer på noe er det bare til å spørre! Good luckl! gled deg! det er virkelig en opplevelse for livet! angrer ikke et sekund!

Mina said...

SV: Jeg skreiv jo i det første innlegget om konkurransen at jeg skulle velge vinneren (ikke trekke)

Du var en av finalistene tror jeg ;)
Men jeg valgte Becca, sårrey!

Maria Leganger said...

nesh nå kødde du du EIE VIL i volleyball seie eg bare!!!!

Mina said...

SV: hmmm, men linken funka ikke.

Madelen i USA said...

SV: Åja, seriøst? haha, så rart! Men den ble sendt dit for bare litt over en uke siden da :D men er jo litt rart at man ikke får beskjed...Har du blitt godkjent da? :):)

Madelen i USA said...

SV: Åja, haha! Da vet jeg at jeg ikke er alene da :D