Tuesday, March 1, 2011

5 og en halv måned igjen!

Jeg må bare dele en ting som slo meg idag. Jeg fikk en bok i hodet! lol okei nei jeg gjorde ikke det, ingenting i den form at det påførte meg fysiske smerter. Det som slo meg var at det er ca. 5 og en halv måned til vi reiser. Og siden 5 og en halv måned virker passe lenge, kan jeg meddele at det tilsvarer 24 helger! Vi har 24 helger hjemme i Norge før vi drar til USA! 24 helger tilsvarer 48 helgekvelder, som ikke er lenge i det hele tatt. Vi må nyte tiden i Norge mens vi enda bor i dette fantastiske landet med fantastiske nordmenn!. 48 kvelder sammen med venner og bekjente er virkelig ikke mye, så det må vi utnytte. Vil også meddele at 8-9 av disse helgene og 16-18 av disse helgekveldene er i sommerferien, altså vi er også snart ferdige med skoleåret! Det er akkurat 16 uker igjen av skolen akkurat idag, og akkurat 3 og en halv måned. Sick. For å være enda mer matematisk enn jeg allerede har vært, tilsvarer dette 1/4 år. Jeg må snart få meg vertsfamilie tror jeg... Håper bare ikke jeg blir en de som får vertsfamilie i september! Da synker selvtillitten min til nederste nivå, det mener jeg.


Jeg har en ting til jeg vil meddele. Explorius utvekslingsstudenter 2011/2012 på facebook har nådd 80 medlemer, som er sykt mye med tanke på at de enter sender 100 studenter eller 200 til USA og 100 andre steder som jeg tror. Hvis du reiser med Explorius; Bli medlem! veldig smart. De andre utvekslingsstudentene er megaawesome, og i går tok det helt av. Kjææmpegøy.


No comments: