Monday, May 30, 2011

Smiler

Ifølge min mor var mitt forrige innlegg litt mistolkende og stakkarslig for å sitere korrekt. Da kan jeg bare si med en gang at jeg egentlig har det ganske bra, fordi det er mye jeg gleder meg til!

Det er:
7 dager til strengen er av
15 dager til Oslo med Mina
16 dager til Bon Jovi konsert
I oslo skal jeg og sansynligvis møte Ida
22 dager til sommerferie
ukjent dager til Ambassadebesøk og Oslotur
og snaart usa!

Også gleder jeg meg til avreisedatoen, fordi da kan jeg bruke min nye bag.

Og her poser ryggen min og tommelfingeren min med min nye bag. Og her viser jeg oså frem rommet mitt, som er like rotete utenfor kantene av bildet óg, siden noen høyst sansynlig lurte på det.
Hvis du ser godt etter ser du også sparegrisen min på hylla i bakgrunnen. Dette er altså bilde nummer 7 på bloggen av sparegrisen min (jeg telte)

Siden dette innlegget handler om hvor glad jeg, hadde det passt inn med ett gladbilde, men føler ikke for å finne noen før om 7 dager.................. fordi da skal smile konstant til verden!

8 comments:

Ida said...

haha :) Gleder meg til å møte deg!! :D Får håpe det går

Ida said...

Så lenge jeg ikke kommer opp i muntlig, noe jeg ikke gjør, så passer det for meg :D Og tusen takk!

ingrid said...

wohoo bare 7 dager igjen te strengen e borte! congratz! :D

Hege Maldal said...

Det er ikke lenge til det kule året begynner. Jeg linker deg btw! Reiser med EF til Kentucky :)

Maria said...

Den sekken var sexy lenemor, bring havregrøt just sayin

Julie said...

Ikke lenge til selve eventyret starter, reiser selv til Usa med Aspect, linker deg om det er greit? :)

Mina said...

SV: Den var på spise vaffler-spillelisten min!

idaainusa said...

Fikk du sekken i posten? Har ikke fått noenxD