Sunday, May 22, 2011

Kun 3 måneder igjen!

Jeg har eenda ikke fått vertsfamilie. Jeg vet det er mange som enda ikke har fått, men absolutt alle som jeg kjenner som skal på utveksling har fått familie. Og jeg mener alle. Bare på skolen min er vi 9 stk, og 8 av oss kan snakke masse med vfamilien og google at om området. (Jeg er den ene som ikke kan) Håper virkeliig det snart blir min tur.

Du har fått familie sant?
nei
har du ikke fått familie enda????? reiser ikke du om 3 måneder????
jo

Før sjekka jeg kun mailen hvert tiende minutt. Nå sjekker jeg mailen hvert 5 minutt. Jeg vet at ikke halvparten av Explorius sine studenter har fått familie engang, og at det er veldig normalt å få familie i juni og. Men jeg er en person som har lite å gjøre på og tenker for mye, og har dermed funnet ett par grunner til at jeg ikke har fått familie. Deriblant at jeg ikke gjør noe. Jeg skrev ikke ned en eneste interresant ting jeg gjør på fritiden, enkelt og greit fordi jeg gjør jo ingenting. I tilleg skrev jeg ingenting morsomt i brevet. Tror jeg. Jeg har ikke lest brevet på 5 måneder fordi jeg ikke tørr... Jeg aner ikke hva jeg skrev, men tror det sluttet med at jeg skrev at jeg gledet meg til jul FML. I am doomed. 

Jeg må nok bo i Norge, mitt favorittland for alltid.






9 comments:

Maria Leganger said...

Kjære, snille, søte Lene :) Det ordner seg alltid for snille piker, gleder meg til den dagen du får familie ! Men gruer meg til du reiser fra meg :) hehe

Anna said...

ååååååå :( Men snille søte Lene, du får nok vertsfamilie snart!! :D
Grunnen til at du ishe har fått ennå, e nok at alle vil ha deg som utvekslingsstudent/vertsfamiliemedlem, og de krangle om kem som ska få deg! :D <3

oline said...

seriøst, kunne ha skrevet akkurat det samme selv! føler det helt likt, og jeg får det spørsmålet hver dag : har du ikke fått familie? og mange får helt sjokk når jeg svarer nei. Sjekker mailen ofte jeg og, og får hjertet i halsen hver gang jeg har ny mail :p Men vi får nok familie til slutt vi også!

Mina said...

Våre er rosa!! De hadde ikke mer lavendellukt igjen da... men det går fint for jeg har lavendelrøkelse hjemme :D

Lene said...

åå Anna og Maria dokker e søte<3 Eg grue meg virkelig te å reise fra dokker og!

Anonymous said...

Explorius vertsfamiliegaratnti in my <3

Haha:P Venter også spent på familie

Mia Albrigtsen said...

Sånn er det hos meg og, vi er 3 i klassen min som drar og jeg er den eneste uten familie.. det suger skikkelig egentlig, spesielt siden alle spørr hele tiden..

Ida said...

Smarten! Har du fått baggen forresten? Ja, det er jo sånn! Men, ASSE studentene kan bli sendt fra og med 12 august!!! Meen, de prøver hvertfall å fikse det nå :D Åhh, de er søte da :D

Ingrid said...

søde ginger på det sista bildet