Saturday, April 16, 2011

En aldri så liten oppdatering

Nå har jeg ikke blogget på 1 mnd og 10 dager, og jeg har samtidig flere lesere hver dag. For dere som besøker bloggen min, og stadig oppdager at jeg aldri oppdaterer, kan jeg skuffe med at bloggen min kommer til å være sånn frem til jeg får vfamilie, fordi jeg orker ikke å bare blogge tull...
Joda
neida
joda,
nå bruker jeg muligheten min til å blogge tull.

Endelig er det påskeferie, og det er såå herlig! Vi hadde prøve i går, midt i ferien dere, og jeg vedder på at jeg fikk maks 2+. Hele gårsdagen gikk på å gå rundt på skolen i halvsøvne, sove etter skolen og sove til lyden av tven helt til halv 4 da jeg la meg. Vokna igjen halv 10, fordi jeg egentlig hadde lagt meg i 11 tiden i sofaen.

Jeg sjekker mailen min hele tida, fordi jeg tenker hele tiden: Tenk om jeg får vertsfamilie, og har hatt det i 1 time uten å vite det! . så sjekker jeg mailen igjen, etter å ha sett på den for 10 minutter siden. Nå bruker jeg mail til altmulig, en periode sjekka jeg heller mailen enn facebook for oppdateringer fra facebook. Jeg merker også at det er merkelig å sjekke mailen i helgene, fordi jeg regner ikke med å få mail fra Explorius i helgene, og føler at jeg sjekker mailen forgjeves. Men samtidig, jeg elsker jeg fredager og lørdager og søndager og fridager og helligdager,.

Søker man USA på google kan man finne ganske mye interresant


Spanske google har også mye å tilføye både når det gjelder USA og Amerika



Jeg merker at jeg lærer så utrolig mye av å søke meg rundt på google. Siden Amerika tydeligvis er et "retarded" land, skal jeg lære dem at Norge ruler! som forresten blir dette på google translate:
loveu usa<3

1 comment:

Vilde Øverlien Dåstøl said...

Haha, så morsomt at vi er så like! :D Norge er virkelig et vakkert land!