Sunday, December 4, 2011

Status:

Dagens kosthold:
mat:
2 wasa knekkebrød
1 cookie
1 california style hambruger på freddys
1 half and half vanilla and chocolate ice cream with oreos fra freddys
1/2 Ben and Jerrys cinnamon buns ice cream

drikke:
1 glass melk
1 kopp mnt dew
1 boks mnt dew
1 glass vann

Dette er mitt hverdagskostold i usa. Hver dag spiser jeg usunn lunch + chips eller annen snack og et par ganger i uka brus i køpet av en skoledag. Senere på dagen spiser jeg alltid snop og annen snack.

Treningsstatus:
jogget 1 gang iløpet av 3 og en halv måned

foreløpig er kroppen min noenlunne samme størrelse som jeg reiste hjemmefra med:
Bilde tatt 23 november, Thanksgiving
Om jeg fortsetter livet mitt slik jeg gjør nå, vil jeg komme hjem seende ut som dette her:

Jeg har derfor en plan for hva jeg kan gjøre for å ikke se ut som dette her. Jeg vet ikke helt om dere er klare for sannheten enda. Vent.
gjør dere klare.
pust dypt.

































Fra og med januar skal jeg spille fotball igjen! Før dere begynner å le, kan jeg si at det er både Varsity, junior varsity oog et c-team for soccer for jenter. Det er heller ingen try-outs, så min plan er å spille på c-teamet. Jeg hadde omtrent låvet meg å aldri spille fotball igjen, siden jeg var så dårlig når jeg gikk på fotball, men kanskje jeg blir noe bedre når jeg spiller fotball hver eneste dag etter skolen!

Altså, valget mitt er. Jeg kan enten fortsette livsstilen min og bli seende ut som på bildet ovenfor, eller jeg kan drite meg ut på fotball hver dag og se smashing ut. Jeg velger å se smashing ut, so soccer it is!

5 comments:

merete said...

Hei Lene! Dette va kjekt å lesa! Andre delen, itte eg hadde pusta dypt..., veide klart opp for alt det usunna i fusste delen. Men hadde eg vært deg så hadde eg starta med litt jogging fra i mårå av! Du trenge jo ikkje plent venta te januar :-)

merete said...

det var hilsen far altså

Maria said...

HAHAH, lene, eg heie på deg!

Mina said...

hahaha have fun! :D

Ingrid said...

Håbe virkelig nogen tar bilde av dette her!