Monday, November 21, 2011

Videoblogg

Ops, jeg blir bare dårligere og dårligere på å oppdatere. Helga har gått utrolig fort, og jeg har ikke hatt noe tid til lekser, selv om jeg har masse lekser. Jeg sliter fortsatt med å starte på leksene selv om klokka er halv 11 og jeg må skrive 2 essays i kveld, way to goo. Så jeg kommer nok til å sitte oppe hele natta og kose meg med 2 essays<3


Anyways, på lørdag drog jeg og Tonje på mallet hvor jeg skulle kjøpe julegaver. Endte opp med å kjøpe litt klær til meg selv osv hhehe, så jeg må dra på mallet en annen dag og kjøpe julegaver til dere i Norge. Jeg har alltid problemer med å kjøpe julegaver i tide, så det gjør det jo bare enda verre når jeg bor så langt borte. Men jeg skal prøøve å få sendt gavene i tide! Etterpå drog vi på kinoen og så Breaking Dawn(?) eller den nye Twilight filmen vertfall på kino. Kinoen var akkurat som på film, ingen forhåndsreservering av seter, man bare setter seg en plass når man kommer inn, så det gjelder å være i god tid! Vi var litt sene, så vi satt til siden, bak, men vi så dritbra uansett fordi skjermen er så stor. Jeg følte at vi hadde kjempebra plass, selv om vi egentlig ikke hadde det. 


Etterpå sov jeg hos Tonje, og vi spiste norsk snop og snakka norsk. Jeg er utrolig glad for å ha Tonje her!<3 Tonje skriver også blogg, og ville dermed lage en videoblogg for sine kjære lesere. Jeg ville helst bare holde meg unna videobloggen fordi jeg personlig syntes det var veldig kleint. På videoen ser jeg også veldig fjern ut. Jeg spurte Tonje om jeg alltid ser så fjern ut, og hun sa nei, så jeg oppfører meg mer normalt i virkeligheten, håper jeg. 


lol kleint

4 comments:

Mina said...

Hva er bloggen til tonje da? :)

Lene said...

http://theusdream.blogg.no/ :)

Siggpigg said...

Jaaaaaaa, videoblogg Lene :D :D :D :D ME GUSTA

men eg må verr litt norsklærer nå, sånn at ikkje norsken din forfalle (lololoolool) det hette DRO, IKKJE drog! iriirtere meg sick asså :s.:SS:S:S:S:S

xoxoxxoxoxx

Lene said...

hahah beklage signe