Monday, January 2, 2012

Grøt

På fredag, var jeg med Tonje og Mathilde fra Norge og vi lagde grøt! Det var kjempegodt å spise grøt igjen, og Tonje hadde til og med gode, norske pepperkaker, seigmenn og masse norsk sjokolade<3. Jeg var hos Tonje hele dagen, og endte opp med å også sove over der. Vertsforeldrene hennes er ikke så strenge med innetider, fordi de legger seg klokken 9, så vi hadde mulighet til å være ute litt lengre enn til min innetid som er 12.

<3<3<3<3



Tips: Om man mister mobilen sin i et glass med vann; ikke putt den i ovnen etterpå! dette er overraskende nok hva som skjer, den smelter. hhahahaha (Tonje sin mobil)

Kalen og Tonje

Meg og Tonje<3

3 comments:

Cecilie said...

Hørres ut som om du har det sykt kjekt i USA Lene, eg misunne deg sykt altså!! :D Åsså savne eg deg jo og (og den superawesome latteren din) k9s!

Lene said...

Ja, eg har det utrolig bra! Savne deg og Cecilie 10hi<3

åå eg hadde heilt glemt ut 10hi og k9z og alt det der!

Cecilie said...

Dow9 <3