Monday, January 2, 2012

Nyttår her i Kansas

I år ble det en litt annerledes nyttårsfeiring. Flere av vennene mine skulle dra på en fest, men jeg visste ikke helt hva vertsfamilien ville si, og det er mange utvekslingsstudenter som blir tatt på nyttårsaften, så det ble egentlig litt for risikabelt! Andrea hadde heller ikke lyst til å dra på fest i går, både i redsel for å bli sendt hjem, og fordi vertsfamilien hennes også er utrolig kristne og imot alt som har med drikking og festing slik som min også er (Vertsfamilien hennes er faktisk mormoner), så hun kom bort til meg isteden, og vi hang sammen bare oss 2 isteden! Digger Andrea, så det ble en vellykket nyttårsfeiring uansett!

Vi startet kvelden med å bestille pizza fra Papa Johns, og spiste pizza sammen med Mountain Dew. Videre så vi nyttår på Times Square på tv og spilte x-box Kinect. I New York ble det nyttår en time før det ble nyttår her i Kansas, så det ble nyttårsfeiring 2 ganger! Vi kjørte en spansk tradisjon hvor man de 12 siste sekundene før det blir nyttår spiser en drue hvert sekund. Vertfall trodde vi det var slik det foregår, så vi spiste 12 druer på 12 sekunder. (jeg hadde 4 druer igjen) Vi fant ut etterpå at det egentlig skulle være hvert 4 sekund, så vi gjorde dette på nyttårsfeiring nummer 2, og da klarte vi begge å spise alle druene! Det var egentlig en ganske morsom måte å telle ned til nyttår på, men jeg må innrømme at jeg savner raketter på nyttår. Her var det ikke en eneste rakett å se.

Etter vi kom inn i 2012, spilte vi mer x-box Kinect, og noe av det første som hendte meg i 2012, var at Andrea slo til meg i armen, og det gjør enda vondt, så hun slo ganske hardt haha. Så nå kan jeg huske at det siste jeg gjorde i 2011 var å kaste i meg druer, og noe av det første som skjedde i 2012, var at Andrea slo til meg i armen da vi spilte bordtennis!

Andrea tok et par bilder og filmer, som jeg kan poste senere!

No comments: