Sunday, January 29, 2012

Jeg lever fortsatt!

Forrige uke startet kondisjonstrening for soccer, og jeg har nå trenet kondisjon mandag-torsdag i 2 uker. Føler at jeg begynner å komme i litt bedre form nå, så det er bra vertfall. Ellers blir det mindre tid til blogging og andre sånne ting, siden jeg er på skolen til rundt 5 hver dag, og etter det må jeg dusje, spise, gjøre lekser, ha sosialt liv osv. Litt dumt er det at jeg er for lat til å blogge, siden det har i grunn skjedd en del siden sist. Så dette blir en kort oppdatering!

Vi har hatt spirit week og homecoming!
Dag 1: Nerd day



Dag 2: Crazy hair day
Jeg har altså rosa hår i en flette, men det går ikke an å se det på dette bildet. 

Sånn så håret mitt ut da jeg tok det ut fra fletta. Følte meg litt amerikaner som tok bilde av meg selv<3

Dag 3: Mismatch day

Dag 4: Animal print day
Planen min var å ha på meg en sexy zebra kjole, som jeg hadde kjøpt spesielt for denne dagen. Da jeg tok den på meg om morningen, fant jeg ut at den egentlig var for liten, og jeg fikk den ikke på meg haha. Så jeg bestemte meg fort for å være en bjørn isteden. Så dette er meg som en bjørn:

 Dag 5: Superfan day!


Senere på dagen var det pep rally, for å få alle gira til homecoming kampen og dansen senere på dagen. Sara (Portugal) og Pedro (Brazil) var nominert til Homecoming konge og dronning!

Vi bestemte oss for å ta bilde som amerikanerne, så vi stilte oss sånn her og posa haha. Forresten har jeg høye hæler, og jeg er ikke like høy som Chris!

Pedro ble uheldigvis ikke homecoming konge, men Sara ble dronning sammen med en random dude, noe som var utrolg gøy! Her er Pedro vertfall, fortsatt glad selv om han ikke vant!

 Torsdag før Homecoming kunne hvem som ville være med i en konkurranse etter skolen hvor hvert klassetrinn (freshmen, sophomores, juniors og seniors) hadde hver vår hall å dekorere. Seniorsene kom på 2. plass etter faculty (lærere osv). Synes igrunn det var litt rart at lærerne i det hele tatt hadde mulighet til å vinne... Men gøy var det vertfall.



Etterpå drog vi til Starbucks. Andrea var superhappy fordi det var andre gangen hun hadde dratt på Starbucks siden hun kom hit. Vfamilien hennes er mormoner, og mener at man ikke skal drikke noe man kan bli avhengig av; dermed kan man selvfølgelig ikke drikke kaffi. Jeg og min vfamilie drar til Starbucks hele tiden!

Ellers har vi stått på skøyter. Andrea tok med seg sitt Go Pro camera, og skøytet rundt med et kamera på hodet. Faren hennes arbeider med å lage filmer, noe hun også vil gjøre, så hun skal lage en dokumentar om året sitt her borte i Kansas!



Ellers har jeg vært på min aller første basketball kamp! Jeg feiret med å bestille meg en large pop corn.



Spiller nummer 34 heter Perry Ellis, og han er utrolig flink i basketball! Han ble tilbudt stipend fra flere colleger, og han er veldig kjent her i Wichita. Så om noen år, så kommer han til å være kjendis, og vet dere hva? Jeg hadde Government sammen med Perry Ellis :))

Perry Ellis in action

Wichita Heights High School er ubeseiret i basketball, og vant state championship 2009,2010 og 2011. Det er stor sjangse for at vi kommer til å bli ubeseiret state champions vinnere i år også!




4 comments:

Siggpigg said...

ååå, kosi!!!
Når reise du t Hawaii btw?

Lene said...

31 mars! :D:D:D

merete said...

Då va turen betalt:-)

Marit said...

Hahahaha, kristne mormonare altså