Wednesday, December 15, 2010

Regionsvalg og fag

Gjennom ASSE er det mulig å velge regionsvalg. Da kan man velge mellom de 4 regionene vist på bildet nedenfor. Jeg valgte å søke regionen east. Jeg var veldig usikker på hvilken region jeg skulle velge, tror jeg sendte inn svar halv 12 om kvelden den dagen fristen gikk ut. Grunnen til at jeg valgte east er fordi:

            Mid west vurderte jeg sterkt å søke til, men fant etterhvert ut at jeg har vært i 8 av statene fra før, og har heller lyst til å prøve noe helt nytt. Det er kulere å ha vært i 20 stater enn 10 liksom
           West ville jeg ikke til fordi da kan man havne i Alaska og ellers mange mormomstater
           South vurderte jeg også veldig, men etter å ha sett dette bildet her fant jeg ut at i South finner man veldig mange konservative stater, og i East som jeg valgte er det flere liberale, derfor endte jeg til slutt opp med å søke her. Er litt redd for at det var feil valg i og med at jeg egentlig har veldig lyst til å komme til en liten plass. Men uansett er det det å ha en bra familie som er viktigest :)





(hvis du trykket på bildet blir det større)

Fag har jeg ikke tenkt noe særlig på, har ikke snakt med rådgiver heller om det. Virket som om de som reiser med underorganisasjoner måtte velge fag i søknaden? Men det måtte vertfall ikke jeg med ASSE. Jeg vet ikke hvilke fag jeg skal ta enda.... Hehehh kanskje jeg burde begynne å snakke med rådgiver snart. Informerte kort om at jeg skulle til USA så har vi ikke snakket noe mer sammen.

Snakkess

4 comments:

Ida said...

Hei! ENDELIG en annen som har ASSE! har følt meg skikkelig alene om å ha de :)hvor er du fra?
- ida

Ida said...

Haha, tulla! så at du var fra stavanger :)

Lene :) said...

sv; det samme gjør jeg! Gleder meg helt utrolig til å få vite at de virkelig har satt igang prosessen med å lete etter en familie til meg:)

Linker deg tilbake !

Ida said...

Har du msn eller facebook eller noe?:) lyst til å få kontakt med noen som er i samme prosessen som meg! :)