Wednesday, December 29, 2010

SLEP-test

Hei, jeg glemte å nevne at jeg fikk tilsendt SLEP testen i forrigår og tok den i forrigår. Det stod noe om at det mest normale var å ta den på infomøtet, men originasjonen min (ASSE) trengte den visst allerede nå av en grunn.

Jeg må innrømme at jeg først ble litt vell forhåpningsfull og smånervøs da jeg leste om flere i fjor/år som reiser med ASSE som også tok SLEP-testen tidligere fordi det var en familie som kanskje ville ha dem. Helt til jeg leste at Ida også hadde fått tilsendt SLEP-testen samme dag...

Jaja nå slipper vi vertfall å ta den senere og kan sove på hotellet mitt mens dere tar SLEP testen! HAH trenger ikke være der før 1 eller no. lol hvorfor vet jeg ting som dette?

8 comments:

Hannah I USA 11/12. said...

TRAGISK at jeg ikke visste det. Må nesten bestille meg billetter jeg da, med mindre det allerede er utsolgt :p

Hilde said...

hva er SLEP testen egentlig? har prøvd å lest litt rundt men har ikke helt funnet ut hva det er.

linker deg jeg :)

veronica said...

jeg linker deg :)

Hilde said...

takk for svar :D

Anine said...

Jeg lurer også på hva SLEP test er? Vet du om det er noe alle må ta? :)

Hannah I USA 11/12. said...

Sv: Åh, just my luck.... Jaja, satser på å få muligheten til de i USA, da :D heldig du ihvertfall, for heller blogge alt om det! hihi

Hilde said...

Sv:ja, eg har det ;) Det e jo naboskolen :)
eg går på st.olav. du då?
kjekt at flere fra Stavanger skal reise med explorius!

Hilde said...

sv: når eg tenker meg om så komme eg faktisk på en del ja! hadde nokk vært smart om de gjorde det :)