Tuesday, December 14, 2010

USAAA

Heehei

Jeg heter Lene Jakobsen, er 16 år gammel og kommer fra Stavanger. Neste år skal jeg tilbringe på High School i USA. Dette året har jeg gledet meg kjempemye til helt siden begynnelsen av 9ende klasse etter jeg var i USA den sommeren. Jeg skal reise med Explorius/ASSE. Hvor i USA jeg skal bo er fortsatt ukjent, men jeg har valgt regionsvalg. Jeg sendte i forigår inn ett regionsønske som heter east, og inneholder blant annet statene New york, Michigan, Virginia, New Jersey, Vermont og Connecticut for å nevne noen.

Søknaden min er sendt til USA, men er det bare jeg som trodde det skulle være myyye mer papirer? Jeg har hørt så mye angående de papirene, at det var dødsmye. Jeg begynte å fylle ut litt på papirer første uka og begynte med resten 4 dager før fristen gikk ut... Var litt stressa på slutten når jeg skulle skrive brevet om meg selv på 2(!) hele A4 sider, men ellers gikk det veldig greit egentlig. Hadde en liten feil jeg måtte forrandre på, fordi ASSE hadde fått en ny regel om at det ikke lenger var lov å skrive hvor du bor i brevet.

Jeg har lagd denne bloggen slik at familie og venner og andre som vil lese kan følge med på livet mitt i USA :) Bare spør om spørsmål når det gjelder USA, jeg kan unødvendig mye. På skolen under ett møte måtte jeg hjelpe rådgiver og 2 som hadde vært utvekslingsstudenter før med noe de ikke visste... Jeg har sikkert lest gjennom sånn 50 USA blogger i løpet av de siste årene. Kan trygt si jeg GLEDER meg når det endelig blir min tur!

Snakkees

3 comments:

Anonymous said...

Lene! :D :D

Lene said...

Heeihei :D

Sara said...

Du e kule! love yeah!<3