Sunday, December 26, 2010

Har begynt å spare penger!

Nå har jeg fått meg en stor, fin sparegris som jeg har ønsket meg i hvertfall over en måned. Etter at jeg begynte å spare penger i forrigår har jeg til nå rundt 11 og ett halvt tusen! (kom plutselig på at jeg har 9000 igjen fra konfirmasjonen, ca 1000 kroner i dollar, og at noen skylder meg penger osv) Vurderer om jeg skal skrive noe som ”norsk drit eller gøy i USA” eller noe lignende på med sprittusj på grisen for å gi meg selv dårlig samvittighet. Jeg har også planer om å kanskje skaffe meg ett bord jeg kan ha midt på gulvet slik at jeg må forbi sparegrisen hver dag. 

Men nå står den hvertfall her på hylla sammen med frosken, pillene mine og vasen jeg vant og tigger etter penger



 Av og til når den ikke får nok mat flyr den til og med rundt og tigger

Men etter at jeg har hevet på en 50 øring eller 5 så blir den sååå glad!


Sparegrisen min er en av mine fine gaver etter.... *trommevirvel*....
Bon Jovi billetter!!!!!!! 
Bon Jovi - Have a Nice Day

GOD JUL

8 comments:

merete said...

Så kjekt at du likte gavene Lene! Skal prøve å huske å mate grisen av og til;-)

Mina said...

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

Anine said...

Hehe, så genialt!
Jeg skal også til USA til neste år, og strever med det å spare penger, er ikke lett, haha!
Hvilken organisasjon reiser du med til USA, og hvor skal du? :)
Jeg linker deg!

Hannah I USA 11/12. said...

Hahahaha, genialt med det smilet på slutten. Bon Jovi, for real?

Linker deg og!

Hannah I USA 11/12. said...

God jul til deg og, forresten :)

Siggi said...

ååå, hahah, den grisen va søøøøøt!! <3

Lene said...

hihi eg vett Siggiii:D

Sara said...

hahha sykt bra, må begynne å spare snart jeg og..

sv: har ikke fått vite noe om underorganisasjon, vet ikke om man får vite det av Aspect "/