Thursday, July 14, 2011

Avreisedato

Jeg hadde hele tiden (helt siden i forigår altså, haha) regnet med å få reise den 12 august, siden ASSE studentene ikke får reise før, og skolen min starter den 17. Men da jeg spurte Leonie om hva min avreisedato ble, sa hun at 12 august var full! Så jeg kommer til å komme for sent til første skoledag, og det er ganske kipt, og flaut egentlig. Men jeg håper vertfall det er ledig den 16 august, slik at jeg ikke kommer såå mange dager for sent. Men fordelen med å reise den 16, er at jeg kommer til familien på en fredag, og dermed har hele helga før skolestart, i forhold til en dag, som jeg hadde fått om jeg hadde reist den 12. Og jeg vet at det er flere som kommer til vertsfamilien etter skolestart, så det skal gå fint det!

Så foreløpig avreisedato: 16 august

 Jeg fant forresten ut at da jeg var litt rundt i USA sommeren 2008, kjørte vi faktisk gjennom Wichita! Vi overnattet også en natt i Pratt, som er en by ikke så langt unna Wichita!

Her er omtrent de eneste bildene jeg tok i Kansas!
Bare chiller inne med solbriller på, på hotellet.

5 comments:

marie said...

Å, det er litt kjipt å komme etter skolestart, men det blir nok bra det også:-)

Marianne said...

Kjedelig å komme etter skolestart, men det går nok fint. Jeg venter også på avreisedatoen min! :) Reiser og med Explorius.

Anonymous said...

Lene! SERRI! START Å BLOGG MER!
Hilsen Kærro

Anonymous said...

Hei! Jeg er en leser, som ELSKER BLOGGEN DIN! derfor lurte jeg på om du kunne blogge litt oftere..... PLIS!
LOVE YOU! hugs and kisses

Karolin said...

LENE! Nå må du jammen meg se å blogga!