Thursday, August 11, 2011

Avreise om 7 timer!!!

Jeg har fått mange klager på at jeg aldri blogger, så her kommer det! Nå må jeg snart gå og legge meg, fordi jeg må stå opp klokken 4 inatt, som er nøyaktig 4 og en halv time til. Først må jeg bare pakke ferdig, veie kofferten (det kan bli spennende HEHE) også må jeg dusje og alt sånn. Jeg får sikkert sånn 2 timer søvn i natt hvis jeg er heldig. Men det går fint, jeg får bare sove litt på flyet og gå innom hver eneste Starbucks i New York!

Mina forteller at jeg burde blogge om Osloturen vi hadde tidligere i august, men det har jeg ikke tid til. Men jeg kan si så mye som at jeg, Mina, Karolin og Signe var i Oslo for å skaffe meg visum. Ambassadebessøk ble til jentetur til Oslo, slik at jeg fikk litt ekstra tid med jentene før det nå bærer over til New York og derretter Kansas! Turen var kjempekjekk!

Jeg har forresten ikke funnet ut hva jeg skal reise i enda, så jeg må egentlig bare springe med en gang! SÅ NESTE GANG JEG BLOGGER BLIR I NEW YORK ELLER KANSAS! Mest sansynlig Kansas siden jeg mest sansynlig ikke kommer til å orke å blogge i New York. Snakkes!

4 comments:

Karolin said...

FLINKEN!
Blogg i NY <3

Maria Leganger said...

God tur Lene <3

Siggpigg said...

BLOGG I NY LENE!!!!

Karolin said...

DU E I NEW YORK!! WOOOOHO