Sunday, November 13, 2011

Crazy night!

Dagen idag har vært en inholdsrik og interresant dag, som startet helt fantastisk, men endte opp crazy. Tonje sov over her, så vi starta dagen med 2 skiver med laks, boller og melk. Vi bruke omtrent hele gårsdagen på å bake boller og spise boller, og starte med å se Trolljegeren. Så vi hadde en skikkelig norsk kveld, som var utrolig herlig!

Så i morges, etter å ha spist frokost i en time drog jeg på mallet og møtte Elise, Andrea, Hannah, Pia, Marta og Léa. Tonje ditcha oss for vertsmora, så hun var ikke med. Mor og far, jeg var forresten superflink da vi shoppa idag, jeg kjøpte kun sokker, strømpebukse, et armbånd og mat! Bare ikke åpne bankutskriften fra oktober, så skal jeg love å ikke bruke like mye penger som i oktober fra nå av :)

Jayhawk luer<3


Etterpå plukka Chris og Laura oss opp på kjøpesenteret og vi drog og gikk på skøyter, hvor Elise sansynligvis brakk armen! Vi prøvde å fortelle at hun ikke hadde brukket armen, fordi hun var nesten på gråten stakkars, men vi tror nok at hun brakk den heheh..

Anyways, this is when the crazy part starts. Vi drog til en donut plass etter ice skating, hvor rett etter vi kom, ble en full man truffen av en bil. Det kom politi, sykebil og ambulanse, og det så ut som mannen omtrent var død, jeg aner ikke, håper det gikk bra.


Dette er det samme bildet som over, men jeg prøvde å zoome inn på mannen, så dere kan se hvor han ligger.

Etter å ha spist donuts, var det meningen at jeg skulle gå tilbake i Chris sin bil, men Laura sa jeg kunne sitte på i hennes bil istedet, siden dem hun skulle kjøre hjem bodde nermere. Da vi kjørte, kjørte vi forbi en bilulykke, og da sa Laura: Is that Chris? Yes oh my god. Vi stoppa og sprang ut av bilen, over til Chris, Elise, Andrea og  Marta. De hadde kjørt på et rådyr, og hele panseret var ødelagt, og det lå pels inni lyktene som var knust, og Marta gren. Chris heller visste ikke helt hva han skulle si, de var alle i sjokk. Sykt.

Så nå er det altså 5 av 13 utvekslingsstudenter fra skolen min som allerede har vært i en bilulykke! Egentlig var det meningen at jeg også skulle vært i Chris sin bil idag, men rett før vi drog bestemte vi at det var best at jeg drog sammen med Laura. Fy søren for en kveld dette har vært altså. Jeg er utrolig glad for at alle har det bra, og at ulykken ikke ble verre! Chris kunne fått panikk og kjørt av veien eller noe, men etter at han kræsja stoppa han, og det ble ikke verre enn det allerede var.



Her er Chris sin bil

Midt oppi alt var det jo egentlig ganske kult med en kræsja bil, så vi endte opp med å pose foran bilen.

Jeg står til venstre på bildet her, men vi fikk ikke tatt nytt bilde, fordi politiet kom og ville ha oss bort siden vi tilhørte en annen bil.

Så for å gi et lite sammendrag av hvordan dagen har vært så brakk Elise armen, random full dude var kanskje død og vennene mine kom i en bilulykke. Alle har det bra og alle er nesten hele bortsett fra Elise sin arm. Så jeg er utrolig glad for at alt gikk så bra til slutt!
Welcome to America!

1 comment:

Kristina said...

Hjelpe meg for et actionfylt liv du lever, da! Hahah, håper det går noenlunde bra med det meste og de fleste :))