Sunday, November 6, 2011

Halloween

Ups, jeg har ikke skrevet om halloween enda. Akkurat nå har jeg en større nyhet å skrive om, så jeg bare poster fort ett par bilder fra halloween, og skrivet etterpå et nytt blogginnlegg!

Jeg og Stephanie drog til kostymebutikken hvor vi møtte på Elise og vmoren hennes. Vmoren til Elise sa at de hadde flere kostymer hjemme og at jeg bare kunne låne kostyme av dem, så vi bare okeeey free costume. Her prøver jeg på en cheerleaderdrakt de hadde. Jeg tror kanskje jeg hadde brukt den med mindre skjørtet hadde vært så lite og toppen så stor. Drakten var utrolig ubehagelig. Og de hadde ikke så mange kostymer som jeg trodde de hadde, så jeg endte opp med å være en fange lol.


Andrea, meg og Elise



hahah Pedro<3<3

Chris, meg, Hana, Malik, Kaow, Andrea, Elise and Gabi

meg og Chris. Onepiecen hans var nesten mer komfertabel enn norske. Så jeg gikk rundt og klemte på han hele tiden, fordi det føltes såå godt.

College Hill! Et nabolag overdekorert til halloween, og tusenvis av barn og ungdommer som går trick or treat



 Elise og Chris

Pia, Chris og Hannah


No comments: