Saturday, February 11, 2012

Svømmestevne

På torsdag skippa jeg og Andrea kondisjonstrening for å dra på svømmestevne istedet. Vi kjenner flere av svømmegutta, men har ikke vært på et eneste stevne enda, og på torsdag var det aller siste. Utrolig trist, fordi vi fant ut at vi digger svømmestevner!

Dallas, Jonathan, Bryce, Erik (Slovakia), Cameron og Mitchell
(Jeg kjenner bare 3 av disse guttene på bildet, fant resten av navnene på fb heheh stalker)
Dette er et par av svømmeguttene våre<3 hele svømmelaget klippa fine frisyrer før svømmestevnet, så dette er kun et par av dem haha





Vi så ikke så veldig mye på selve stevnet, vi hang bare sammen med svømmeguttene. Jeg fikk faktisk aldri med meg hvordan de forskjellige gjorde det, passet bare på å si "good job" etter hver gang de svømte haha. Heights kom på 3. plass da! Og neste helg er det State Champion, men da er jeg i Colorado, så jeg kommer ikke til å få med meg det.. Vet vertfall at Heights er utrolig gode, så vi har stor sjangse til å gjøre det bra. 

Jeg og Andrea har vertfall bestemt oss for å prøve å få med oss flest mulig forskjellige sporter. Så når wrestling og baseball starter, så skal vi definitivt dra på kamper og se, fordi alt jeg har fått med meg til nå er amerikansk fotball, basketball, og nå svømming. 

2 comments:

guess who? xx said...

svømming <3

Lene said...

Siggpigg?