Sunday, January 2, 2011

Godt nyttår!

I år reiser vi til USA da dereee

//Weheartit

17 comments:

Anine said...

Jaa, tenk.. Amazing! Gleder meg vilt! Godt nyttår :)

Hilde said...

skal bli spennende, gleder meg! godt nytt år :)

Ida said...

Gleder meeeg! :) Åhh, dette blir så bra! Håper tiden går fort, noe den sikkert ikke kommer til å gjøre

Liv said...

Gleder meg!!

Ida said...

Hei:) Reiser også til USA neste år med explorius og ASSE:D Kanskje vi møttes..Gleder meg!

Lene said...

Å, kult! er ikke så mange som reiser med ASSE ettersom jeg har sett :) Har du tenkt å lage blogg? Si ifra isåfall! Kanskje vi møtes ja :)

Andrea said...

SV: Ja har to! Liker ikke blogg.no veldig godt, tenkte å prøve å bruke blogspot, men det skjønte jeg ingenting av! Blir nok på blogg.no til jeg skjønner noe av blogspot ! :-) Jeg skal gjøre det, tror jeg! :D Vil selvfølgelig være senior, som alle andre! :D

Helt sykt at vi reiser i år! Gru-gleder meg! :D

Ida Danielsen said...

Jeg linker til deg jeg :)

Andrea said...

SV: Ja, det høres utrolig kjedelig! Jeg trenger en fin balanse tror jeg! Men reising høres utrolig spennende! Vurderer selv og utdanne meg innen medisin også dra rundt i verden i en liten periode med Røde kors eller liknende. Men jeg tror det kan være ganske tøft :(!

Else said...

Woow, sykt kule bilder! Hvor fant du dem?
Godt nyttår forresten!
Og ha en fin dag :)

Lene said...

Fant dem på weheartit.com :)
Godt nytt år og ha en fin dag du også :)

Marlin i USA said...

jeg linker deg :)

Chaltu said...

Linker deg :D

Signe :D:D:D said...

Viss du kjøpe sånne awesome cupcakes i usa og legge bilde av de på bloggen din så komme eg t å dø av missunnlse.......bare så du vett d.

Lene said...

haha oki eg kan kjøpa sånne awesome cupcakes og nøya meg med å kun legga de på fb :) Sånn at du ikkje ska dø Signe siden eg e så snill:D:D

liselotte said...

JAAA; herregud!! til SOMMEREN!!!!

yay, linker deg også! :-)

helene said...

liker bloggen din! Linker deg. linke tilbake?