Sunday, February 26, 2012

Basketball kamp

På torsdag var vår aller siste vanlige basketballag. Basketballaget vårt hadde vært ubeseiret i 2 år (62 kamper), men på tirsdag tapte vi en kamp mot East, og vi tapte enda en kamp igjen på torsdag mot North! Utroolig trist å tape kamper. Nå er det ingen flere basketballkamper igjen, med mindre jeg drar til state champions kampen, noe jeg helt sikkert kommer til å gjøre! Ganske trist å tenke på egentlig. Jeg gleder meg vertfall til baseball sesongen starter, og til vi begynner å spille fotball!

Før kampen hadde Grant arrangert bbq på parkeringsplassen. Han tok med seg grillen sin til skolen på trucken, og fiksa pølser og burgere til alle som kom. Det var utrolig gøy og skikkelig amerikansk.
Her er Grants grill, bil og skolen i bakgrunnen! Vi tilbrakte mesteparten av tiden i trucken hans, fordi det var utroolig kaldt, og jeg var jo syk og i tilleg...

Jentekampen! Vi vant suverent. Foreløpig er det 64-7 da jeg tok bildet av scoreboardet.

Tonje og Lea kom til kampen. De fikk begge låne Heights hoodies fra Cameron, så jeg måtte jo få et bilde av dem heie på Heights! haha

Etterpå fant jeg mors flatbrød hos Andrea <3

1 comment:

merete said...

Hei Lene!

Det e ei hyggastonn for oss å lesa om alt det kjekka du oppleve. Artige tekst å fine bilder. Åsså e det ein fornøyelse å vida at me nå går mod vår å at mai nærme seg... Me talast. Hilsen mor å far