Friday, February 17, 2012

Valentines Day

Dette var det første jeg så da jeg kom opp for å spise frokost om morningen! De hadde laget et supersøtt kort, og Kyle (4) laget et armbånd, og jeg fikk sjokolade, siden jeg elsker sjokolade!



Da jeg kom på skolen var det jenter overalt som bar rundt på ballonger, kosebamser, sjokolade, kort osv som de hadde fått fra kjærestene sine. På High School i USA er det vanlig å være sammen i et par uker - slå opp - bli sammen med en ny person et par uker - slå opp - ny kjæreste. Så iløpet av et år er det ikke merkelig om man har hatt 10 kjærester liksom. Så jeg ser flere av high school kidsa med nye kjærester hele tiden, og dermed er det veldig mange med date på valentines day vertfall. Følte meg utrolig alene da jeg gikk rundt på skolen uten en eneste ballong eller kosebamse. Anyways, dette er bilder fra valentines day:

I food and nutrition lagde vi Red Velvet Valentines Cookies!


Andrea fikk en rose av en gutt på skolen som delte ut roser til jenter fra en stor bøtte han hadde tatt med seg.

Valentines kort jeg fikk på skolen fra Marta. Hun delte ut til alle utvekslingsstudentene lol.
Ellers tok folk med seg cookies og snop og delte ut til folk i klassen. Og fotballtreneren min hadde lagd chocolate covered pretzels til alle på fotballaget.

På skolen kunne man bestille valograms, som er at man kan bestille noen til å gå til en klasse og synge en sang. Så enten disse 2 eller noen andre går til klassen hvor personen er og synger en sang og gir dem en rose for 5 dollar. Utrolig gøy!

Etterpå drog jeg og Andrea hjem til meg for å feire valentines day sammen siden vi ikke har kjæreste. Vi bestilte pizza og så frustrerte fruer og spiste snop, cupcakes og cookies og koste oss.

Og imorgen (4 i natt) drar jeg til Colorado! Så jeg gleder meg masse til helga!

1 comment:

Mina said...

Aaaw, så søtt at du fik sjokolade og armbånd av vfam da :)

Kos deg i Colorado!