Sunday, February 26, 2012

Sushi!

I går drog jeg, Andrea, Elise, Chris, Pedro og Erik og spiste sushi. Og det var faktisk første gang jeg spiste sushi i hele mitt liv, og jeg fant ut at jeg likte det utrolig godt! Jeg smakte kun sushi med laks da, og jeg liker allerede røykt laks, så jeg vet ikke om det også hadde noe å gjøre? hehe. Det var godt uansett.



Dette er det jeg spiste. På menyen hetet det Play Boy, og det var laks og krabbe og noen andre greier.

Det var første gang Erik hadde sushi og, og han har fortsatt ikke smakt på sin mat enda. Han ble litt skremt da han fant ut at det var rå fisk haha.


Erik bestemte seg for å spise Wasabi, noe som er utrolig sterkt! hahah Forresten er jeg syk, så jeg har nesten ikke stemme. Så hvis du hører en person snakke under videoen med en utrolig rar stemme, så er det bare meg heheh. Stephanie og James sa også idag at når stemmen min er sånn som den er nå, får jeg mye mer accent, så jeg er tydeligvis bedre i engelsk når jeg er frisk!



No comments: