Friday, January 14, 2011

Follow my blog with bloglovin!

La merke til at mange blogga om Bloglovin og hvor fantastisk det var, så jeg prøvde det, og det anbefales å prøves ut! Jeg har lagt til mange blogger og sortert dem i grupper. Det som er så fantastisk er at for hver gang en blogg oppdateres får jeg beskjed på bloglovin og alle de nyeste postene rundt om kring kommer etter hverandre. Kort sagt slipper du å trykke inn på mange blogger etter oppdateringer fordi du får alle oppdateringer på en side :)

Ser sånn ca sånn ut

James Brown – Living In America

Snakkess

5 comments:

Andrea said...

SV: Skjønner! Tror egentlig ikke de forteller noe konkret om resultatet! Tror du må spørre om det gikk bra/ dårlig elns! :S Du bør spørre selv om hvordan resultatet var, så svarer de deg nok :-) På mail e.l. :)

Liv said...

Linker deg :)

Hilde said...

SV: når jeg trykker på get this icon, så kommer det bare opp en boks med masse tekst, hva skal jeg gjøre med den teksten? :) for jeg får ikke noe icon på bloggen min :/

jeg også, begynner å bli nervøs !

Hilde said...

fikk det til :)

Sofie said...

Har laget meg blogg :) Drar til USA til neste år!

Linker deg? :D