Friday, January 21, 2011

Mountain Dew

Okei, dette blir ett kort innlegg, men jeg ble litt stressa da jeg fant ut en utrolig viktig ting jeg glemte når jeg skrev hva jeg gledet meg til til USA!
Mountain Dew!
 I fjord jul da jeg drakk denne fantastiske brusen fra Ultra!

Jul neste år

Aahhhhh jeg har gledet meg til året mitt lenge med tanke på å ha tilgang til denne fantastiske brusen når som helst. For øyeblikket har jeg faktisk 2 i kjøleskapet, som jeg sparer til spesielle anledninger. Disse boksene ble kjøpt i Tanzania for 5 kr/ boksen. De finnes også i Norge på Deli De Luca og Ultra for 39 kr/ boksen. Men det blir litt unødvendig å bruke 39 kroner for ein kjempeliten boks nÅR VI DRAR TIL USA OM 7 MÅNEDER!

Edit: Jeg ble så frista da jeg skrev dette innlegget, at nå har jeg kun 1 igjen! :(

7 comments:

Mina said...

Jeg tror jeg fikk smake en liten dråpe av deg en gang, og for meg smaker det bare vanlig sprite eller urge? Eller sukkerholdig energidrikke.. som burn.

Ida said...

Det der er faktisk yndlingsbrusen min! :) Skjønner ikke hvorfor de ikke selger den i Norge lengre!!

Lene said...

Mina: Nei serr den e dødsgod! Eg blir lika overraska kver gang eg drikke fordi den e så fantastisk god!

Ida said...

Hahha, kjenner til den! Bruker alt for mye penger selv :P Men, de solgte den jo på flaske før!

Ida said...

Åja, men dette tror jeg er et par år siden! ;)

Anonymous said...

Fin blogg du har! :-) Besøk gjerne venninna mi som blogg på: http://www.nanne100.blogg.no

Legg gjerne til henne som venn, det tror jeg hun hadde satt pris på! :-)

Hilsen Lise

Lene said...

Lise: lol