Tuesday, January 18, 2011

Litt oppdateringer

Det har ikke skjedd så forferdelig mye i det siste, men kan jo alltids fortelle det som har skjedd! Jeg og Ida har sendt masse mail til Explorius og har fått vite resultatet på SLEP-testen og litt om underorganisasjonen vår.

Viktig til alle dere andre som reiser med ASSE: Nør søknaden deres blir godkjent i USA får dere ikke mail om det! "Ingen nytt, er godt nytt". Så frem til vi får vertsfamilie må vi være glade når vi ikke får mail og ingen beskjeder :D Sånn er underorganisasjonen min:
Men Explorius er jeg veldig fornøyd med da :)

Jeg har også fått vite resultatet på SLEP-testen (for å få dette må du sende mail til Explorius). Jeg fikk vite at jeg hadde totalt 16 feil, som gir meg en score på 60 av 67 (det var altså flere enn 67 oppgaver, så det er rundet ned) Tror det er ett helt ok resultat, ikke veldig bra, men ikke for dårlig heller. 

Jeg sendte enda en mail til Explorius lol. Fordi jeg har jo som sagt søkt regionsvalg, og da en region som ligger nord-øst og inneholder NY for å nevne en. Men jeg har tenkt litt i ettertid etter at jeg søkte region at jeg angrer litt på regionen jeg søkte til. Etter at jeg fikk mail fra Explorius i desember hadde jeg 2 dager på å bestemme meg om jeg ville søke region og hvilken jeg ville søke til. Til slutt kom jeg frem til å søke nordøst, men angrer litt på at jeg ikke søkte til midtvesten nå. Jeg føler at midtvesten er litt mer meg, og de tingene jeg liker og vil besøke ligger rundt der. Da Marie fikk vertsfamilie for eksempel kan jeg innrømme at jeg ble utroolig misunnelig. Hadde jeg hatt statvalg hadde Wisconsin definitivt vært på 1., og hun kom i tilleg nær Mall Of America! Jeg kunne aldri fått en mer perfekt plassering tror jeg. Men jeg er glad på Marie sitt vegne, og gleder meg til å følge bloggen din J Men bare så det er sagt, så er jo en bra familie det aller viktigste, så jeg tror det blir ett fantastisk år uansett!

Forresten lærte jeg meg litt mer swahili i dag. For de mer interreserte, søk kyllingsuppe på google translate hahahhahah. 
Bilde tatt i Tanzania på en restaurant


6 comments:

Andrea said...

SV: Å så kjipt! :( Ja, familien er definitivt det viktigste! :-)

Gratulerer med resultatene på SLEP-testen, høres bra ut spør du meg :D! Synes den var utrolig lang, og selv ble jeg helt syyyykt ukonsentrert på slutten. Haha. Tror jeg bare krysset av på noe på de 3 siste eller noe. hehe...

André said...

Tusen takk for at du sa ifra, har rette opp i det nå :-D

Åsta Mari said...

Hei, eg skal også til USA, linker deg :)

Hannah I USA 11/12. said...

Sv: ja, det er det jeg tipper jeg kommer til å gjøre :) Da er jeg jo safe uansett hva jeg gjør!

Åsta Mari said...

Sv: Åja, haha! Eg e frå Bømlo! :D Hadde du reist med AFS hadde me nok reist på samme pre-orientering :)

Åsta Mari said...

Sv: Åh, nice! Går på Framnes for tio, så e berre på Bømlo i helgene avogte :)