Saturday, October 22, 2011

Helga som kommer

Hei alle der hjemmee!

Helga startet med at jeg, Rebekah og Iris til shoppingmallet litt etter skolen, fordi jeg ville shoppe, og fordi jeg har ingen vinterklær i det hele tatt. Så jeg går med hoodies hveer dag fordi ellers fryser jeg. I Norge fryser jeg ikke så ofte fordi jeg tilpasser meg varme relativt godt, og jeg er som regel aldri for kald eller varm. Men nå derimot sover jeg med hettegenser og sokker og fryser fortsatt selv om det er ca. 20 grader på rommet mitt. Utover dagen går det bedre og jeg fryser ikke og jeg er ikke syk. Så jeg vet ikke hvorfor jeg fryser så mye altså.

Rebekah og Iris (utvekslingsstudent fra Taiwan). Dere ser, jeg var veldig flink og drog med meg kameraet til mallet, og jeg var flink som begynte å ta bilder. Men det stoppa etter 4 bilder, og jeg tok 4 bilder in total. 3 av dem var dårlige, så basicly ble det 1 bilde heheh. Men det er da bedre enn ingenting :)

Anyways, så jeg kjøpte et par gensre på Forever 21. Vanlig pris for en strikkegenser: 100 kroner lol. Og i morgen drar vi til Kansas City og skal være der hele søndagen. James og Stephanie snakket om hva vi skal gjøre mens jeg var på skolen, og planen deres var å shoppe en plass om dagen, så shoppe en ny plass, og shoppe en kulere plass om kvelden, fordi det vet at jeg liker å shoppe siden alt er så billig. Søte vertsfamilien<3. Jeg svarte selvfølgelig at vi burde gjøre noe annet også enn å bare shoppe en hel dag i Kansas City, så vi skal nok ikke gå rundt og shoppe en hel dag, det ville ikke vært noe gøy når vi besøker en ny by. Vet ikke helt hva vi skal gjøre enda da, men det skal bli gøy!

Ellers skal vi dra på en Fall Fest i morgen. Jeg og James skal dra bort tidligere å hjelpe til, og da skal jeg få kjøre rundt i en golfbil. Han som arrangerer det har en golfbil, som de liker å bare kjøre rundt i fort og tulle med. Og bilen har kun en gasspedal og en bremsepedal, så til og med jeg kan kjøre! Bortsett fra golfbilen er det en Hayrack ride, bonfire hvor vi griller smores og marshmellows og helt sikkert andre ting også. Også får alle barna plukke ut et gresskar, og hvis det er nok igjen etter alle barna har tatt, får jeg lov til å ta et gresskar, siden dette er første gang jeg skjærer ut gresskar, spiser gresskar og ellers gjør ting som involverer gresskar.

Så dette kommer til å bli enda en travel weekend, gleder meg!

1 comment:

SIGNÆÆ said...

OMG, du må smaka smores for meg og sei om det va godt! Min største drøm (utenom å møta JB og 1D, obviously) e å smaka det! EG VIL HA