Sunday, October 30, 2011

Laser Quest

Fra fredag til lørdag spilte vi laser quest fra midnatt til klokka 6 om morningen. Jeg la meg klokka 7 og stod opp rundt kvart på 4 igår, og la meg igjen klokka 1. Uansett, laser quest var utrolig gøy! Vi sprang rundt i en stor labyrint ting med flere levler og masse ganger overalt og skjøt hverandre hele natta. Vi var også 3 norske der, meg, Tonje og Mathilde. Var utrolig herlig å være med nordmenn igjen! Tonje har jeg truffet et par ganger før, men dette var første gangen jeg møtte Mathilde.

Meg og Tonje med Norway hoodies!

Cory og Elise

Léa og Cory.

Dominiqe fra tyskland hadde kun på seg en shorts og t-skjorte, så han fikk låne Léas skjerf og Tonjes genser. Vi forklarte at i Norge går gutter med sånne gensrer, og de trodde dermed at alle guttene i Norge er gay. Fordi her går alle guttene i treningsshortser og gratis-t-skjorter hele tiden. Ingen bryr seg om hva de går i.

Sitat fra Elise: "Even at 3 a.m. We can make cute picturrrres! <3" Se hvor fin Elise (venstre) er på håret forresten, gjett hvem som fiksa håret hehhehe.

Mathilde, Stephanie, Dominiqe og Caroline

Oh, nice picture. Neida, jeg måtte bare poste bilde fordi det ser awesome ut når vi holder laserpistolene. Dette bildet er altså tatt midt på natta i et mørkt rom med en sterk blitz.

No comments: