Wednesday, October 5, 2011

Bitteliten oppdatering

Kansas: 18:02
Norge: 01:02

Uups, har ikke oppdatert på ei uke, og det ser ut som jeg fortsatt har bursdag. Grunnen er rett og slett fordi jeg er utrolig travel hele tiden. I dag har jeg egentlig ikke tid til å blogge i det hele tatt, fordi imorgen har jeg test i Government over en bok en president, som vi har hatt ca. 1 og en halv måned på oss på å lese. Jeg starta i går med å lese et par sider og hoppet over mange slik at jeg er på side 50 av 200. Med andre ord har jeg massee å lese idag! I tilleg har jeg 2 andre prøver imorgen, blant annet i Algebra 2, noe jeg ikke får tid til å øve på. Ei venn av familien hadde bursdag i går eller noe sånt, så de kommer over idag for å spise kake og feire, så jeg har ikke hele dagen på å lese heller!

Jeg har også skrevet at det snart kommer en oppdatering for sikkert noen uker siden hehehe. Vi får se om den kommer, jeg har foreløpig ikke tid! Seriøst, jeg forstår ikke hvordan så mange har tid til å drive med sport.

1 comment:

Signeeeeeeeeee said...

Lene!!! Oppdater snart :D:D :D: D:D D :D