Tuesday, September 27, 2011

It's my birthdaay

Wow, mange bursdagsoverskrifter

Anyways, nå er jeg endelig 17 år! Føles veldig godt, siden det er ganske slitsomt når folk hele tiden spør hvor gammel jeg er å måtte si at jeg er 16, men for å ikke virke såå ung, sier jeg at jeg snart er 17, fordi jeg snart er 17, og ingen er 16 år og senior, så jeg må forklare at jeg er nestennesten 17. Og plutselig vet alle når jeg har bursdag, og imorgen kommer til å bli en slitsom dag. I tilleg må jeg hele tiden forklare at jeg ville vært i 12 klasse i Norge og, men at vi begynner i klasser etter hvilket år man er født, ikke når på året man er født. I USA ville jeg ha gått i 11 klasse, så jeg er ikke fult senior. Føles godt å endelig bare være 17 år vertfall!

I går, som på en måte er idag, men var 26 september, fikk jeg enda en pakke i posten! Pakken inneholdt my birthday presant fra hjemme. Jeg ble såå glad! Stephanie og James ville filme da jeg åpna pakken, men jeg visste allerede hva det var, så det ble en awkward film. Anyways, dette er presangen og outfitet mitt for skolen imorgen:


Også fikk jeg selvfølgelig sjokolade igjen! Tusentakk<3

Her borte spiser vi kaker og cookies hele tiden forresten. Vfamilien digger cookies, så Stephanie baker kjempegode cookies omtrent en gang i uka. Vi har alltid cookies. Også baker hun ofte kake av forskjellige sorter. Også fikk jeg bursdagskake av Rebekah, barbiekake! Jeg har ikke bilde av kaka foreløpig, men James har på mobilen, så det kommer snart! Rebekah er såå søt og snill. Så for øyeblikket finnes det rester av barbie kaka, et stykke igjen av norges kaka og en brownie Stephanie lagde idag. Så jeg har massevis av kake for bursdagen min, og her feirer man bursdag i en uke. Jeg har feira min siden lørdag, og den skal vertfall vare til onsdag når Megan skal spandere Starbucks på meg før skolen. Digger bursdager her!

Men vi snakkees, må levere inn et langt essay imorgen, og jeg har fortsatt mange punkter å fylle ut, og klokka er halv 1. Way to goo

2 comments:

merete said...

Kjekt å se at genseren passet Lene! Du får kose deg med aaaalllle kakene denne uken:-). Kjempemange bursdagsklemmer<3 <3

Silje said...

Gratulere så masse me dagen Lenemor 17 år, store jenta:-D om ett år e du myndige og blitt voksen på papiret! Tenk d :) håpe du kose deg masse i USA, prøve å holde meg oppdatert på bloggen din :) hvis du vil se koss eg har d i Oslo, kan du jo ta turen innom min blogg, www.eventyretpaholtekilen.blogg.no :)

Kos deg masse videre så snakkes me når du komme hjem! og igjen HAPPY BIRTHDAY <3