Friday, August 19, 2011

2. skoledag

Kansas: 22:45
Norge: 06:45

I dag, min andre skoledag på Heights High School klarte jeg å forsove meg... Vanligvis når jeg ikke vokner av alarmen på mobilen, pleier enten mor eller far å vekke meg, men her må jeg liksom stå opp av meg selv. Og jeg kan ikke huske å ha hørt alarmen ringe i morges i det hele tatt, fordi jeg har skrudd den av i halvsøvne. Cameron, han jeg tok følge med til skolen igår har en bil, så han pleier å kjøre til skolen, siden to minutters gåing er en lang vei, og det selvfølgelig går raskere å dra hjemmefra 20 minutter før skolen starter fordi det tar tid å finne parkeringsplass. (poenget mitt var at det tar lengre tid å kjøre, men heller det enn å gå 2 minutter) Uansett, Jeg ble vekket av at Kyle banket på døra og sa at Cameron var her, så jeg hoppet opp og brukte ca. 10 minutter på å gjøre meg klar, raske meg å finne noe mat, og så kjørte James meg til skolen,  siden jeg sa at Cameron bare kunne dra, men jeg kom heldigvis tidsnok! Hvis jeg ikke kommer tidsnok til Entreprenørklassen som er første time, får jeg ikke 3 korn, som vi bruker til auksjon på gratis mat haha, så jeg prøvde ekstra hardt å komme tidsnok.

Så, beklager å måtte si det, men elevene på skolen min er ganske rare, så jeg har vært mest med de andre utvekslingsstudentene idag også, så vi begynner å bli en liten gjeng. Og siden jeg ikke driver med noen sport eller noe sånn, tenker jeg å prøve å bytte spansk om til girl fitness kanskje. Hun ene utvekslingsstudenten har også dette faget, og det høres veldig gøy ut! Og jeg trenger eegentlig ikke ha spansk, så det er bare dumt av meg. Men nå må jeg sove, snakkes!

6 comments:

Marit said...

typisk amerikansk å ikkje gå dei to minuttå, lol..

Mina said...

Ja, bytt til Girl fitness! det hørtes gøy ut :) Er det trening? Jeg ser for med noe sånn Mage, rumpe, lår aktige greier...

Martineeee said...

Ikkje bare heng med utvekslingstudentene! Du må henge med de gansterete folkå på gansterskolen din og!

Anonymous said...

Hei Lene i Kansas :-)

Søstera mi viste meg bloggen din, for jeg var utvekslingsstudent i USA (Wichita) i 96/97 (en evighet siden, hehe). Jeg gikk på Northwest High School, det var en opplevelse uten like :-) Jeg reiste ned dit igjen i mars 2001 og ble der i 3 mnd, det lengste en kan være uten visum. I sommer var jeg, søsteren min, mannen min + våre 2 barn tilbake i Wichita på ferie i 2 uker. Var så gøy å treffe venner som jeg fikk i 1996 :-) Håper du har det gøy i år, og det er bare til å ta kontakt om det er noe jeg kan hjelpe deg med, er greit kjent der. (mail adr er netti60@hotmail.com) Hilsen Gunn Anett Mannes fra Karmøy :-)

Lene said...

Mina: Ja, det e trening for bare jenter. Det høres utrolig gøy ut, men eg like den timen eg har i siste time, så eg komme nok ikkje te å bytta :))

Martineeeee: You're just sayin that because I'm a black guy!

Gunn Anett Mannes: Hei! Å, så kjekt! Jeg er glad du likte Wichita. Er det noe du anbefaler at jeg absolutt bør se før jeg drar? Jeg vil absolutt maile om jeg lurer på noe! Veldig gøy at du tok kontakt :)

Martin Jorgensen said...

Hei Lene, takk for sist. Nei, du skriver ikke alt for mye. Skriv hva du opplever og hvordan du har det, gjerne med bilder. Skal hilse fra mormor.
Hilsen morfar