Monday, August 22, 2011

Baseballgame

Kansas: 23:54

I går var jeg på min første baseballgame, og det var veldig gøy faktisk! Jeg hadde selvfølgelig veldig lyst til å kjøpe en sånn finger som alle har på baseballkamper, en sånn her:
så vi gikk og så etter en siden det var min aller første kamp, men de hadde ikke flere igjen. Så jeg spanderte pop corn på familien og en type kake som er vanlig på baseballkamper som er altfor usunt, så vi koste oss likevell! Jeg var flink å ta med kameraet mitt til kampen for å få noen bra bilder, men kameraet manglet selvfølgelig minnebrikke, fordi den lå hjemme hehheee, så det ble ingen bra bilder. Jeg tok noen bilder med mitt 1,3 mpx mobilkamera, men da jeg kom hjem fantes det ingen usb kabel i eska, så foreløpig får dere klare dere uten bilder fra denne kampen!

I dag drog vi til kirka på gudstjeneste. Kjerka har mange forskjellige typer gratis kaffi, så det gikk fint. Heheh neida tulla far. Vi gikk også og badet i bassenget som er åpent for alle i nabolaget, og hadde movie-night her i kveld. Vanligvis pleier familien og mange andre å dra til Cameron sin familie hver søndag og først bade i bassenget, så spise middag og se film, siden de har prosjektor hjemme. Men det ble ikke noe av, i og med at Cameron skulle jobbe, og en mann som heter Chuck som pleier å fikse masse folk til å komme kunne ikke komme idag. Vi så The Island, og jeg merka noe nytt idag med amerikanere når det gjelder film, eller kristne amerikanere, eller amerikanere i Kansas, eller whatever. Alle syntes det var skikkelig akward når det dukket opp bittesmå kyssescener. Alle begynte å se på hverandre, og bare visste ikke hva de skulle gjøre. James skulle til å starte å spole filmen, da kyssescenen stoppet, og han la fra seg fjernkontrollen. Det var bare litt morsomt, siden jeg stoppet å reagere sånn for mange år siden, og jeg var sansynligvis yngst av alle i rommet...

Men nå må jeg stikke og pugge inn alle statene i usa, selv om jeg tror jeg kan alle fra før. Jeg tror kaanskje vi skal ha en test om det imorgen, vi får se heheh, dette er fordelen med god hukommelse. God natt!

No comments: