Thursday, August 18, 2011

Fremme i Kansas!

Kansas: 22:55
Norge: 05:55

Heei dere maser alt for mye! haha jeg har det travelt hele tiden, og får ikke mye tid til å sette meg ned og skrive på bloggen. I tilleg føler jeg at jeg må være med familien og gjøre ting, og ikke bare sitte på rommet på facebook, som jeg vanligvis gjør hjemme...

Så, jeg kom frem til Wichita, Kansas mandag 15 august. Jeg hadde ikke sovet natten før, fordi jeg skulle møte i resepsjonen 02:45, og jeg var som vanlig sen å pakke, og jeg måtte dusje osv, så jeg gikk egentlig aldri å la meg den natten, bortsett fra når jeg sov på flyet (jeg sov veldig bra på flyet da, den ene gangen vokna jeg opp av at jeg sov på skulderen til random dama ved siden av heheheee stakkars)

Så, etter at jeg kom frem var jeg egentlig veldig trøtt, men jeg ville holde meg våken for å bli med på ting, og bli kjent med familien, så jeg gikk rundt i halvsøvne hele første dagen og gav kjempegodt førsteinntrykk sikkert. Og mot kvelden da jeg egentlig følte for å legge meg, fikk vi besøk av noen venner av familien (tror de møter dem hver mandag eller noe) så det var veldig koselig, bortsett fra at jeg holdt på å sovne hele tiden haha. Men vertsfamilien er veldig koselige og søte!

Som jeg tidligere har fortalt, er begge vforeldrene prester, så de er veldig kristne i forhold til hva jeg er vandt til. Før hvert eneste måltid, pleier vi å holde hverandres hender og Stephanie eller James pleier å be før maten. Dette gjør vi om vi spiser ute også, så jeg får oppleve en stor kulturforskjell her.

Vi var i kjerka idag også, på noe som kalles "Youth Group", som var mye lovsang, og en gutt som ble "baptized"i et basseng. Men det var mange koselige ungdommer der som jeg fikk snakket med, så jeg har planlagt å gå og shoppe sammen med to av dem, og gå på skøyter, midt på sommeren!

Okei, beklager, jeg orker ikke å lese gjennom innlegget, fordi jeg gjetter at jeg må skrive ett om first day of school og? og jeg er veldig trøtt...

1 comment:

Karolin said...

DU Æ SÅ FLINÆ LÆNÆ! STÅ PÅ :D