Wednesday, August 24, 2011

Random

Det mest interresante som skjedde idag var at jeg byttet fra spansk 4(!!!) som var for vanskelig og unødvendig til photography som bare er veldig gøy. Så nå kan jeg faktisk lære meg å ta skikkelige bilder siden jeg allerede har ett bra kamera. Ellers fikk jeg tak i en bok idag om Ronald Reagan som er over 200 sider, som jeg må lese og skrive om innen oktober eller noe sånt, men må ha klart til imorgen. Boka ser skikkelig kjedelig ut, men kjekkere enn de fleste andre presidentbiografibøker! Så det skal bli gøøøy. neida.

Ellers var vi på QT, som jeg trodde uttaltes som "qutie" først hehehe men det står for "QuickTrip", og der hadde de sånn mer enn 5 forskjellige typer smak av cappuccino for mindre enn 2 dollar. De hadde også brus for 40 cent, som er helt sykt. De hadde all mulig drikke der, så det var ganske kult.

Siden jeg allerede er igang med å ramse opp random ting som jeg kommer på mens jeg skriver, og siden jeg sikkert ikke kommer til å lese gjennom etterpå, kan jeg ramse opp enda mer. Hver onsdag må jeg levere inn "Weekly News", altså jeg må skrive om en nyhet om environment hver eneste uke. Og jeg leser vanligvis ikke aviser i det hele tatt. Og klokka er såpass mye at jeg burde dusje og legge meg, men jeg blogger istedet først, og så må jeg skrive nyhettingen etterpå, og så dusje. Jeg liker å være trøtt på skolen ser dere hehehe. neida, det går fint.

Jeg kom på en ting til. Vertsmor bryr seg veldig mye om meg, og kan mye om utveksling akkorat som meg. Og hun har lest at det ikke er bra at jeg har så mye kontakt med folk fra Norge, siden jeg skal komme inn i mitt amerikanske miljøet. Så fra nå blir det mer blogging og mindre skyping. Eller bare mindre skyping fordi jeg blogger allerede mye mer enn jeg trodde jeg ville blogge. Men det går fint siden det bare tar 10 minutter hvis du lar være å lese gjennom etterpå. Såå snakkes!

3 comments:

Ingrid said...

Yay, marr blogging! E fast stalker skjønne du :)

Sara said...

Mindre skyping!? :(
Betyr d at du ikkje vil skypa me oss i studieøktene?

Lene said...

Braa eg like stalkere!

Skyping i studieøktene betyr at eg ikkje har skole dagen ittepå og orke og stå opp klokkå 4 om nattå. Så skyping i studieøktene e ikkje nåke som vil skje veldig ofte uansett :))