Friday, August 26, 2011

Dagen imorgen

Kansas: 23:47
Norge: 06:47

I morgen har vi verdens kuleste opplegg på skolen, som går ut på at jeg blir hjemme og gjør ingenting, mens James må gå på skolen. Dagen kalles "Parent Exchange day", som går ut på at alle som har foreldre som har mulighet til å gå på skolen, sender dem og blir hjemme. Hvis ikke må du selv gå på skolen. Så det er grunnen til at jeg har tvunget James til å gå istedet for meg. Egentlig vil han ikke, fordi han mener han er ferdig med skolen, derfor er det ekstra morsomt å plage han med at han må på skolen imorgen. James synes det er veldig urettferdig at jeg tvinger han til å gå på skolen, så han har funnet ut at jeg må gjøre en kjedelig ting imens, så jeg må lage muffins til han, noe som bare er gøy, så dagen imorgen blir bra uansett. Stephanie og James har faktisk aldri smakt Ben&Jerry is, som koster 2,75 dollar (15 kroner) så da blir det sjokolademuffin og Phish Food imorgen!

Foreldrene skal faktisk gå rundt og ha alle klassene jeg har, for å få ett innblikk i min dag. Camerons mor skal ha en prøve i et av fagene han tar hahah. Det slipper vertfall James da. Uansett, det skal bli en veldig gøy dag, hvor jeg endelig kan såve litt inn, siden jeg er konstant trøtt om dagene. På skolen i Norge kan man enten sove eller spille et spill på pcen eller noe sånt om man blir trøtt, her må man sitte rett opp ned og ha undervisning i en og en halv time i strekk. Jeg har litt problemer med å holde meg våken flere ganger. Så nå skal jeg endelig sove lenge, godnatt!

2 comments:

Siggpigg said...

hahahahhah!!! Du kan ikkje sova i timene i Norge heller Lene! LOL

Lene said...

kan du vel