Wednesday, September 14, 2011

9/11

På søndag var det 10års jubileum etter 9/11. Dette er dagen man burde sitte inne og ikke gjøre noe farlig i tilfelle noe skulle skje. Ikke dra høyt eller lavt. Vi drog 200 meter under jorden og studerte salt. Men det gikk veldig bra, vi overlevde! jippii.

Hutchinson (ca. 3 kvarter fra Wichita) er en by som ligger over mye salt eller noe sånt? Så de har store saltgruver her, og for ett par år siden lagde de også ett museum. Nede i disse saltgruvene oppbevares alle Hollywood filmene, fordi det alltid er 68 farenheit her nede, og siden ingen går ned i saltgruvene i Hutchinson, Kansas for å stjele filmene. Så det var kanskje det mest interresante i hele saltgruva! hehe neidaa

Måtte jo ha bilde av meg selv med hjelm, emergency pusteting over skulderen og fremfor saltet hehe

Gaammel bil. For å få store ting som dette opp og ned, må de ta fra hverandre flere deler, og det orker de ikke fordi det er så mye plass nede i gruva. Derfor var det flere gamle biler som dette rundt om kring.

James har en dvd med Dirty Jobs, som han liker veldig godt! Han fra Dirty Jobs var nede i denne gruva en gang, så det var ganske kuult.

sjokoladee

heheh 9/11 plakater på 9/11 jubileum

Dette er altså en pc. Først tok jeg bilde av selve skjermen, fordi jeg trodde det va pcen. Så fikk jeg vite at heele greia var på pcen. Så dette er ikke flere maskiner, det er en pc.

Frosty the snowman :)


Hollywoodfilmene! Jeg trodde først de var ekte, helt til jeg prøvde å løfte en boks, og fant ut at den var tom.Så løfta jeg litt flere bokser, og absolutt alle var tomme. De er nok sperret inne ett annet sted i gruva

Kylee

Her tok vi ett toglignende ting

Alle kunne plukke med seg en gratis stein (eller klump av salt), så alle gikk crazy fordi det var gratis.

Me and my host family :)

Kyle prøver solbrillene mine :) 

No comments: