Tuesday, September 20, 2011

Bilder fra homecoming

Bildene fra homecoming er lagt ut på skolens bildehjemmeside (heights.smugmug.com) for de som er interreserte i å se flere bilder. Jeg kommer bare til å poste bildene jeg er i.

 Megan, Kaow, Elise, Malik, meg
Megan, Kaow, Shantee?, Elise, ?, Jaden?, Malik, meg

meg og Malik

meg, Hannah fra Tyskland, Andrea fra Spania og Kaow fra Thailand

Meg og svenske/amerikanske Hanna! Jeg snakket med Hanna idag, og hun sa at moren lager kjempegode svenske kjøttboller, og at hun skulle invitere meg over en gang for å spise svensk mat og snakke svensk! :)

Jeg vet ikke hvorfor jeg ser er så uklar på alle bildene, og det ser veldig ut som jeg ikke var klar for å bli tatt bilde av noen ganger. Men jaja. Hvis dere går inn på smugmug og ser på bildene, legg forresten merke til hvordan alle er helt svette når du nermer deg bilde nummer 160 og ut haha. Det var kjempevarmt der, og alle bare svetta. Glad jeg er jente og kun trenger å gå med en liten kjole vertfall!

No comments: