Tuesday, September 13, 2011

En måned i USA!

I dag er det akkurat en måned siden jeg ankom New York! Jeg vet at jeg skriver alt for mye i hvert innleg, og at jeg mister lesere og at jeg sikkert skriver kjedelig for tiden. Så jeg skal heller bare poste ett par bilder av hva jeg har gjort!

 New York!

Shopping

 shopping

vært masse med vertsfamilien min!

Fisket med pølse for første gang!

Vært på min første baseballkamp

sett veldig kult fyrverkeri på baseballkampen. Dette bildet er tatt helt i begynnelsen hvor det bare var normalt fyrverkeri, fordi mot slutten var det bare utrolig kult!

melket en ku (heh tulla, fake ku)

matet sauer

og giraffer

spist altformange usunne, ekle lunsjer her haha

gått et par uker på amerikansk high school

vært på pep rally!


min første fotballgame


Vært på Kansas State Fair sammen med utvekslingsstudentene til vmor

Vært 200 meter underground på et saltmuseum

Sett hvor de lagrer alle Hollywood-filmene. Disse eskene er tomme heheh, men alle filmene blir lagra her nede i saltgruvene, men ikke der hvor hvem som helst kan se dem. 

blitt kjent med ungdommer fra mange forskjellige land! Tyskland, Taiwan, Frankrike, Pakistan, Portugal, Spania, Sloakia, Brasil, Chile, Thailand, Belgia og USA!

1 comment:

Martineeee said...

Det e kjekt når du skrive langt, ikkje slutt med det. Men kan du fortelle litt mer om fagene på skolen og folkå der og sånn? :))