Sunday, September 11, 2011

My first fotballgame!

I går var jeg på min første american footballgame, og det var kjempegøy!

Siden Kansas er ganske mye gårder og sånn, er det veldig mange som går med cowboyklær, og det er veldig populært med cowboyhatter faktisk. Så vi utvekslingsstudenter går også en del med cowboyhatt, siden det er veldig populært her. Man vil liksom passe inn, for å ikke skille seg såå mye ut, så det er hovedsaklig grunnen til at så mange bruker cowboyklær!

Neida.
Vi spilte mot North High som er indianere, så vi kledde oss ut som cowboys og cowgirls! Det var veldig kult, fordi veldig mange kledde seg faktisk ut og. Vi pwna North, som var utrolig dårlige. Jeg følgte nesten ikke med på selve kampen, jeg så bare alle andre plasser som jeg alltid gjør og klappa og heide hver gang alle andre gjorde. Kjempegøy!

 Marta og Andrea fra Spania
 Hannah fra Tyskland, Andrea og Marta
 Hannah, meg og Kaow fra Thailand

 Hannah og Kaow
 Elise fra Belgia, meg og Hannah
 Cheerleaders!

Det begynte å lyne og tordne, noe som medførte at kampen ble utsatt. Det var en del som gikk hjem eller drog på fest, men flesteparten av oss gikk inn imens været var veldig dårlig ute. Det var masse folk og kjempevarmt.

 Andrea, Marta, Kaow, Hannah, Elise og Gabi fra Brazil
 Gymsalen
 Jippii endelig ett bilde av en amerikaner i dette innlegget, Sarab (eegentlig bra Irak? men er hovedsaklig amerikaner)
Cheerleaderene cheera inne i gymsalen mens vi venta. Alle samla seg rundt dem og bare dansa og hadde det veldig gøy.

 ?, Laura, meg, ?, Hannah, Andrea, Elise, Gabi, Sara (Portugal) og Marta
 Spirit week neste uke!

My locker!

Hannah, Kaow, Andrea og Marta. Det var aaltfor varmt å være ute, så vi hang rett utenfor.

 Marta, ? og Andrea

Kaow var litt kald, så han fikk låne genseren min siden jeg hadde 2, men den var litt liten haha


meg og gutt med vanskelig navn

Heihts genser, cowboyhatt og harry potter briller! yeeahh

Kaow og meg

Hannah med Kaow sine briller haha

GO HEIGHTS!

No comments: