Monday, September 5, 2011

Pictures

Imorgen er det Labour Day, som betyr at vi har fri fra skolen, som igjen betyr shopping. Det gikk også plutselig opp for meg at dere starter skolen om 50 minutter, så jeg har planer om å vente 50 minutter og se om noen er pålogga på skype! I mellomtiden tenkte jeg å sende ett par bilder fra mobilen og over til mailen min og poste litt mobilbiler på bloggen. Så her er litt forskjellige bilder:


My first baseballgame



Funnel cake og Mountain Dew er nødvendig på baseballkamp




Fireworks etter baseballkampen

 Claire chiller på macen

 Gabriella and Pedro from Brazil

 Snikbilde fra kantina

 Gangen på Heights High School



Pep Rally




I går stakk vi en hel gjeng ungdommer bort på lekeplassen, og alle bare klatra overalt haha

5 comments:

Karolin said...

ååååå! SØTE KIDDOEN :D
Kan ikkje du bli heiajente lene? pliiiiis

Martineeee said...

E det gangstervennene dine du henge med i gangen?!!! :D
Eg digge at de har heights falcons eller ka det e på veggene, eg og vil ha. Nå blei eg skikkelig misunnelig her Lene. Eg har mye norsk og så komme du her med ditt fantastiske liv in the U.S.A.

Lene said...

Yeeahh thats my gangsterpeople! Jaa skolen e skikkelig typisk amerikansk! :D

Anonymous said...

yoyoyoy, ka betyr pep rally?? btw, eg og vil ha sånn stort skap!!!

xoxo - signegirrl

Lene said...

Me har pep rally på skolen før me har kamp, for å få alle te å fleda seg og bli gira på kampen :D Den dagen går cheerleaderene i cheerleader klær, fotballspillerene går i fotballdrakt, seniorene bruke svarte klær, juniorene røde, sophomroene hvit og freshmen grå! Så det e for å få opp school spiriten :D Skapet e ikkje såå gøy Signe heheh. Det blir plassert ett random sted og e kjempevanskelig å åpna...