Tuesday, September 6, 2011

Labour Day!

Kansas: 23:21
Norge: 06:21

I love americans holidays! Her feirer man alt, og man får dager med ferie hele tiden. Etter hva jeg har forstått er Labour Day noe lignende Arbeidernes dag eller noe sånt?

Så idag, istedenfor å gå til skolen som alle dere kjære i Norge gjorde, drog jeg og Rebekkah på shopping. Det skulle egentlig være masse salg siden det er labour day, men alt var bare like billig som alltid heheh.


Alt er fra Forever 21, Claire's, Sephora og Victorias Secret. Jeg kjøpte kun 2 plagg med blomsterprint, de tre andre hadde enten blonder eller andre blomsterting på hehehhe. På Claire's hadde de 10 ting for 10 dollar, så det er hva alle smågreiene i venstre hjørne er. Alt dette kosta rundt 1200 kroner til sammen, noe som er pretty good med tanke på all sminken jeg fikk blant annet, som ville vært mye dyrere kjøpt separat eller kjøpt i Norge for eksempel.

Etter å ha shoppet i 5 timer plukket vfamilien meg opp på mallet, og så drog vi videre til Stephanies foreldre, for å spise grillmat. Dager som dette bruker man som regel på å grille heele dagen for å få kjøttet til å bli veldig godt. Så de hadde veldig god mat!

4 comments:

Maria said...

Kan du legeg ut et bilde av rommet ditt?:D

Karolin said...

ÅÅÅÅÅÅ! GLEDE MEG SÅNN TE Å FÅ JULEGAVER FRA USA :D

Lene said...

eg har faktisk ikkje tatt bilde av rommet mitt ennå! Men eg ska ta bilde når eg har ryddig rom ein gang :))))

THE ONE AND ONLY said...

woho, eg fikk se rommet på skype! :D :D:D :D
anyways, EG OG VIL SHOPPA BILLIG!!