Monday, September 5, 2011

Min kamp mot livet

Okei, jeg måå fortelle om hva som nettop skjedde. Jeg var på do, og skulle akkurat til å reise meg da jeg så en sånn her på gulvet:

Okei, den var mer sånn her:


Og den var like ekkel som på bildet. Jeg stod og stirra på den lenge for å finne ut hva jeg burde gjøre med den. Jeg tenkte på å ta papir og bare drepe den, men kom på at jeg så Stephanie drepe en sånn en gang, og hun prøvde å drepe den med papir mange ganger, men den overlevde hver gang. Jeg stod på siden og bare "Whyy does it never dyeee?" og Stephanie bare "I knoowww" Så jeg gikk og fant en sko for å trampe den ned. Da jeg kom nermere og begynte å slå den hoppet den rundt om kring. Jeg skvatt og frosset til og stirret på den ett par minutter til og så rundt i hele rommet etter en bedre løsning enn sko. Jeg gikk ut fra badet, og vandret gjennom hele kjelleren etter en kopp, og fant en Starbucks kopp fra tidligere idag på rommet for å prøve å kvele den isteden for å trampe den ihel mange ganger, siden det er for skummelt. Etter første forsøk på kveling ble den lurt inn i ett hjørne. Husk at jeg stirra på insektet helee tiden. Jeg satte koppen på insektet, men jeg fikk ikke tak i den, det så jeg fordi koppen er gjennomsiktig. Men insektet var ikke bak koppen heller. Insektet var totalt borte. Insektet stod i ett hjørne, så den hadde ingen steder å gå og den var ikke midt på gulvet. Jeg rev av meg alle klærne jeg hadde på meg og ristet både de og håret, og ingen insekt kom til syne. Hadde det vært på meg hadde det nok hoppet rundt om kring, så det var usansynlig, men det var det eneste stedet jeg kunne komme på at insektet kunne være. Jeg gikk rundt livredd overalt frem og tilbake mellom klærne mine på badet, gangen og på rommet og ristet hvert plagg flere ganger, og kikket overalt i hjørnet hvor insektet var. INGEN INSEKT. Det forsvant seriøst i løse lufta. Jeg har fortsatt ikke funnet det, og det er såå creeepyyy. Det skumle insektet bare forsvant... Nå blir det kjempeskummelt å gå inn på badet igjen, fordi insektet bare forsvant. Det er såå creepy!

4 comments:

merete said...

He,he, syns eg ser deg Lene:-). Har lest meldingen din, ska se ka eg klare å fiksa;-)God klem!

Martineeee said...

HAHAHAHAHAHAA. Eg ler

Signæ said...

hahahahah! LOL, lene! Eg ser for meg deg i vill aksjon me å drepa dyret, YOU GO GIRL!!

Lene said...

Men me fant cricketen sånn dagen itte. Så Stephanie tok ein hammer og drepte an! I'm safe again :)