Sunday, September 4, 2011

New Hair cut

Kansas: 00:27
Norge: 07:27

..eller jeg har jo forresten hatt samme frisyre hele livet. Uansett så var jeg vertfall hos frisøren idag, og klippet meg og bleika håret igjen.




(Jeg vet det ser ut som jeg er veldig feit på dette bildet, men jeg er ikke blitt såå feit enda av å bo i usa) 

Også vurderte jeg selvfølgelig å putte fjær i håret eller en stripe av en kul farge. Slik at det kunne blitt noe lignende dette: 



Til og med Selina Gomez går rundt med fjær extensions

Jeg ønsker en rosa, siden det passer så fint med det blonde håret mitt. Neida det ser ikke såå gale ut. Men det er kjempe populært her nede, og det minner meg bare om de sydengreiene vi fikk i håret når vi var små. Hehee. 

Forresten blir jeg tydeligvis gjenkjent som "the blond girl" på skolen. Dette er fordi halve skolen om ikke mer er afro amerikanere, mens resten er sør-amerikanere eller asiatiske eller har brunt hår enkelt og greit. Så er det en liten prosentdel som er hvite og har blondt hår. Jeg hadde relativt langt, stort krøllet blondt hår, så folk kjenner meg igjen pga det. Jeg merker godt at folkene på denne skolen oppfører seg veldig annerledes enn hva jeg er vandt med fra Hetland. Men det ska gå fint! Og nå må jeg nesten sove, siden vi skal tidlig i kirka i morgen. See ya

5 comments:

Marit said...

så fint det blei! ja- få fjær!!

Maria said...

KNALLFINT! Så bra du har det bra :)

Martineeee said...

FJÆÆÆR!! :D

Signeeeeeee said...

Nicenicenice! Få deg fjær for då kan du sei at selena gomez e forbilde ditt!

Lene said...

Fjæær <3