Wednesday, September 14, 2011

Spirit Week!

På fredag er det ny fotballkamp, og på lørdag er det Homecoming Dance! Jeg har ikke kjøpt kjole eller sko eller noenting enda, men har gått gjennom skapet ett par ganger og funnet ut at jeg kaanskje har en kjole jeg kan bruke. I dag fikk jeg meg også en date til Homecoming forresten! exciting for en nordmann som aldri har vært på homecoming før!

Jeg har blitt medlem av Leadership gruppa her på skolen. Vi gjør ting som resirkulering, male plakater, få folk til å heie på kamper, volenteering og pynte rundt på skolen for å få folk til å få school spirit! Så langt digger jeg denne gruppa. Idag lagde vi plakater, og jeg og Malik (til høyre) lagde plakaten på bildet! Som dere vet og som flere her har lagt merke til, så har jeg veldig stygg håndskrift, så jeg tok meg av det svarte på plakaten!

Denne uka er det spirit week! Jeg har ikke melt meg heelt ut fra det, men har ikke vært så aktiv med å finne ting å gå med heller. På mandag skulle man gå med en t-skjorte eller noe som støtta ett eller annet. Jeg gikk med TOMS (som jeg nesten alltid bruker uansett, så det gjorde ingen forskjell) Idag var det Super Hero, så jeg hadde med meg en kappe på skolen. Jeg tok den på meg én gang, fordi den egentlig var ganske kul, men følte ikke heelt for å gå med den konstant uansett, selv om veldig mange hadde kledd seg opp! Videre har vi decade day imorgen, så jeg planlegger å gå med noe fra the 2010s hehehe

Her kan dere se litt bedre... Jeg hadde håpt at vi skulle ha en pjamas day eller hilbilly eller noe annet kult, men alt er så vaanskelig. Håper neste spirit uke har pjyamas dag! 

Men generelt er Spirit Week veldig gøy, digger det! Hvem i Norge ville gått som Spiderman på skolen liksom? I USA går man på skolen i hva som helst nesten. På fredag skal jeg være på skolen rundt halv 7 forresten for å dekorere. Vanligvis pleier jeg å stå opp rundt 7, på fredag må jeg stå opp rundt 6, eller tidligere for å få tid til å lage kaffe, med mindre leadership gruppa lager kaffe, noe de pleier når vi har leadership på skolen vertfall :)) Alle her synes det er utrolig sykt at jeg liker kaffe uten sukker forresten, men personlig har jeg aldri smakt kaffe med sukker, fordi jeg synes det høres veldig rart ut. 

No comments: