Tuesday, September 27, 2011

My birthday party

Kansas: 17:37
Norge: 00:37

I morgen blir jeg 17 år, og feiret dermed bursdagen min på lørdag som var, fordi jeg ikke har noe tid til å feire de neste helgene. Jeg inviterte et par jenter over, og det ble veldig vellykket! Jeg snakket med flere som var der idag, som sa de hadde det veldig gøy. Flere sprang rundt og fortalte om kaka og hva vi gjorde til alle jeg ikke inviterte, awkward. Fikk litt dårlig samvittighet av og til. Tror hun ene tyske utvekslingsstudenten var veldig sur for det vertfall, hehe. Anyways, jeg synes vertfall det var gøy å endelig gjøre noe sosialt utenfor skolen etter å ha vært her i over en måned.

Norwegian cake! Jeg og Stephanie googlet etter en typisk norsk kake, og dette var resultatet! Norsk bløtkake med norsk flagg på. Ikke like søt som alle kakene her, men den var veldig god, og jeg har fått flere etterspørsler om oppskrift! Jeg er ganske flink til å reklamere for Norge tror jeg, alle vil dra dit.

 Hanna, Hannah, Sabrina, Monserrat, meg, Andrea, Elise og Megan

 Hannah, Andrea og Elise gav meg en poster! whaat. Jeg ble helt sjokkert! Den var kjempesøt, og det var hilsner fra alle på den, flere bilder og gratulerer med dagen på norsk, fransk, tysk og spansk. Jeg hadde aldri forventet noe sånt, så det var utrolig søtt gjort av dem.

 f.v. bak: meg, Monserrat, Sabrina, Sabrina, Hannah, Andrea f.w. foran: Hannah og Andrea

Jeg tok ikke så mange bilder, fordi jeg bare glemmer det. Det var veldig gøy vertfall!

2 comments:

Martineeee said...

Det såg skikkelig koselig ut! Og folkene såg og skikkelig koselige ut!

Og, gratulere med dagen!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Signe said...

Det såg koooos ut!